donderdag 19 mei 2011

Druk maar tevreden/ Busy but happy

 Hallo Allemaal,
Er zijn allemaal interessante ontwikkelingen tav JoséBianca's Warenhuis. Ten eerste zijn daar wat inspirerende ontwerp opdrachten waar ik heel blij mee ben. Ik ontwerp heel veel en kan er helaas nog niet over bloggen. Daarnaast heb ik ook een webwinkelcursus gevolgd bij mijnwebwinkel.nl gegeven door webwinkelcoach Micky van Vollenhoven. Ook erg leuk en aan te raden voor iedereen die een webwinkel heeft. Op dit moment ben ik druk bezig alle tips en trucs door te voeren
           voor het Warenhuis. Om al dit leuks te vieren worden er drie setjes kaarten van de
           witte engel verloot onder alle facebook, hyves en twitter volgers van JoséBianca's
           Warenhuis. (actie tot 30 mei)
           Hello Everyone,
           At this moment I'm very busy with some interesting issues concerning JoséBianca's Warehouse, such as some very inspiring design assignments. I can't blog about them yet. Besides that I've been on a webshop course organised by     mijnwebinkel.nl and given by webshopcoach Micky van Vollenhoven
            

1 opmerking:

  1. Daar ben je! ;-) Je lang niet gezien! Als je meer wil weten over het verbeteren van de vindbaarheid van je webwinkel in Google, neem gerust contact met me op (is namelijk een belangrijk deel van mijn werk als webredacteur). Cursussen mbt websites zijn áltijd leuk!! Leuke gratis alternatieven zijn er ook, zoek maar eens op 'webinars'.
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie/ feedback! Ik lees het graag :-)