woensdag 13 maart 2013

Winnaars Handmade Diva's

Hallo Allemaal,

Heel erg bedankt voor al jullie enthousiaste reacties! :-). Zo leuk om te lezen...
Het liefst geef ik jullie allemaal zo'n leuk Handmade Diva boekje, maar ja er kunnen er dit keer maar vier winnen en dat zijn:


  1. Freubeline, jij wint Haken in Stijl
  2. Greco-Crochet, jij wint Knitting in Style
  3. Susiewan, jij wint Stitch by Stitch
  4. Giny, jij wint Compleet met Kralen
Gefeliciteerd alle vier. Laat mij op info@josebianca.nl maar even weten waar de boekjes heen mogen.

Het 1000-likes-festival gaat nog door, dus blijf in de buurt, want...zonder jou geen feestje :-)))

12 opmerkingen:

  1. Allemaal van hart gefeliess met jullie geweldige prijs zeg!
    Jose en Bianca dank voor deze gegeven kans
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames gefeliciteerd met deze mooie prijs!

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. feliessss aan de 4 gelukkige winnaars enne bedankt voor deze geweldige kans

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd dames!! Geniet ervan!

    groetjes,Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd allemaal! En ook ik wil dank je wel zeggen voor het mogen meedoen aan deze leuke give away!! Succes nog verder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie, leuk dat ik heb gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joehoe, ik zit te juichen op de bank! Wat leuk dat ik heb gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik liet zojuist mijn kinderen schrikken door ineens een kreet te slaken en uit te roepen dat ik een prijs gewonnen had. Superblij verrast is een understatement :D
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie/ feedback! Ik lees het graag :-)