vrijdag 16 augustus 2013

1500 likes giveaway: Win een berg Catania!/ Win a pile of Catania!





Om onze 1500 likes op Facebook te vieren verloten we 40 bolletjes Catania garen. Doe ook mee met onze giveaway. Laat een reactie achter op FB of hier en deel dit bericht op FB, twitter, je blog of...wat je nog meer hebt aan social media :-). Alvast bedankt voor je deelname! 23 augustus maken we de winnaar bekend.

Too celebrate our 1500 likes on Facebook there's a giveaway of 40 skeins of Catania yarn. You can enter this giveaway by following us, leaving us a commend here or on Facebook and share this post as much as you can on your blog, on facebook, twitter or...whatever social media you're joining. Thanks for participating! We'll announce the winner on 23rd of august.

Crochet & Knitting Adventures op Facebook

28 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Doe graag mee en plaats een linkje op mijn blog!
    Fijne dag verder!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ! ik doe graag mee ! en ik zet een linkje in mijn give awaylijst op mijn blog !
    ( zou tof zijn trouwens : ik verjaar 23/8 :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige Give Away!! Ik zal delen via Twitter :-)
    @SoHappyInRed

    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe heel graag mee! Ik zal het op twitter en facebook gooien..

    TnX!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dat zou superfijn materiaal zijn voor mijn grote geheime project (dat is alles wat ik erover kan zeggen in het openbaar, wordt een cadeau)! Ik deel dit op Twitter (@nicoleteunissen)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, ik val bijna flauw bij het idee! Ik doe graag mee!
    Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog mamadoggie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owwww hier nog iemand die hier alleen maar van kan dromen *zuchtje* .... geliked en gedeeld op facebook ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh maar dat is een gave give away! Wat een aantal zeg trouwens: 1500! Gefeliciteerd :)

    Ik doe graag mee.

    Groet,

    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Erg veel likes. Leuke give away. Ik doe heel graag mee.

    Groetjes, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blahopřeji!!!!
    Cena je úžasná a pro nás háčkařky jak dělaný.
    Krásný den Martina z České republiky ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oef, dat is wel een hele gave give away...ik doe graag mee, zal het op twitter zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw,gefeliciteerd!! Ik doe graag mee,ben gek op die mooie kleurtjes van catania. Ik deel jullie bericht op mijn blog KnoFF-je.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk en nog een giveaway ook! Ik doe graag mee maar heb geen FB of blog maakt dit uit?
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. op naar de 2000 likes , en een mooie giveaway

    de graag mee,

    breigroet Cathérine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou ik doe graag mee ... al die leuke kleurtjes ik wordt er vrolijk van ...
    Ik ga dit bericht op mijn blog en op FB zetten

    Fijn weekend ... gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk zeg! Ik doe graag mee.
    Ik zet het op mijn blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja ik heb gedeeld op fb. Ik dos graag mee!! Een berg catania klinkt echt als de ultieme droom ♥ liefs marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met zoveel volgers!!
    Ik volgde je al en ik heb op Facebook geliked en geshared en op mijn blog gezet(ik hoop dat ik het goed gedaan heb want het is alweer zo lang geleden dat ik er linken enz... plaatste.
    Het is een geweldige GiveAway en ook ik hoop dat ik win :-) Dit is mijn blog
    www.myfunnycreation.blogspot.nl/ er staat nog niet zoveel op omdat ik nog een beginner ben.
    Een heel fijn weekend groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow wat een volgers! Ik heb er 'nog' maar 38, maar goed, ben wel ook erg blij met mijn clubje! Ik zou jouw give-away heel graag winnen! Ga je liken op Facebook én daar jouw give-away delen!
    En nu: fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig al die kleurtjes en zulk heerlijk materiaal, wat
    een geweldige give away!
    Ik wil heel graag meedoen, kan alleen geen linkje
    plaatsen, hoop dat het niet uitmaakt.
    Groeten, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super give-away ! Ik doe graag mee en
    deel je bericht op Facebook.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo zeg, dat is niet zomaar een give away. Superleuk!!!
    Ik zou best willen winnen. Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauww, dat is een mooie give away
    Ik wil wel heel graag meedoen
    Zal een link op mijn blog plaatsen
    Succes met je give away
    groetjes annie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke actie!
    Doe graag mee... heb alleen geen blog!
    Heb je wel geliked op FB.
    Mooi blog heb je!
    Ik lees er graag!
    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd! Ik las van deze give-away op twitter en die kan ik niet aan m'n neus voorbij laten gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Congratulations, love to celebrate with you! Sharing wherever I can <3

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oefff nog een dagje wachten.. Je zou toch zenuwachtig gaan worden?! pff hahahahhha

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie/ feedback! Ik lees het graag :-)